0
Laser game v centru Horník Ostrava - místo plné zábavy
3 FOTKY

Laser game Ostrava. Zažij skvělou zábavu pro celou rodinu, partu přátel, kolegy z práce a dokonce i spolužáky ze školy. Do laser arény, unikátního bludiště z budoucnosti vyraz vybaven speciální vestou s laserovou zbraní. Tref co nejvíce nepřátel, schytej co nejméně zásahů, získej tak co nejvíce bodů a vysněné vítězství. Bav se, sportuj a protáhni celé tělo u nejzábavnější volnočasové hry na světě. Laser game Ostrava, dobrodružství může začít.

On-line rezervace od 109 Kč
REZERVOVAT
5.0 / 5
2 recenze
Aktivitu doporučuje
100 %
zákazníků
Skvělé
2 x
Dobré
0 x
Průměrné
0 x
Nic moc
0 x
Hrozné
0 x
5 / 5
DOPORUČUJE AKTIVITU

5 / 5
DOPORUČUJE AKTIVITU

Laser game je velmi zábavná aktivita, bavili jsme se celá rodina. Vše bylo na jedničku - obsluha, vysvětlení aktivity, prostor ve kterém se hraje. Jedna zbraň nefungovala zcela správně, slečna ji vyměnila a daného hráče na konci ani neúčtovala. Jediný tip - vesty by mohly být nějak lépe čištěné, pokud to jde? Přeci jen se při běhání člověk dost spotí a na vestách je to dost cítit. Hráli jsme první, nedovedu si moc přestavit, že dostanu mokrou spocenou vestu po někom :( Ale moc netuším, nakolik je vesty možné nějak čistit....? Určitě se vrátíme, pro děti je to super aktivita, která je motivuje běhat, ani o tom neví :) byl by to super kroužek :)

Cookies jsou malé textový soubor, který je po návštěvě webové stránky umístěn ve vašem počítači či telefonu. Díky tomuto vám můžeme zjednodušit práci s webovými stránkami a nabízet vám zážitky podle toho, co opravdu hledáte. Umožnují také přizpůsobit webovou stránku vašim potřebám a dopřát vám komfortní prohlížení.

Přijmout vybrané