Chcete vědět jak zákazníci hodnotí Toboga Galaxie Zlín - zábavní "vesmírný" park pro celou rodinu? Aktivitu již hodnotilo 6 zákazníků a má hodnocení 3.7 z 5. Níže se dozvíte názory ostatních zákazníků, jejich zkušenosti a zda by aktivitu doporučili. Stejně tak budeme rádi za vaše názory, pokud se rozhodnote Toboga Galaxie Zlín - zábavní "vesmírný" park pro celou rodinu navštívit. Ostatní zákazníci vaše zkušenosti velmi ocení.
Herna je v pohodě, dětem se líbí a každý se zabaví. Ale k herně patří i občerstvení, které hodně shazuje hodnocení . Obsluha je dost hrozná, zákazníci jsou asi dost neviditelní, protože slečna chodí tam a zpátky aniž by cokoliv řekla. Na děti se tváří tak, že si nechtějí nic sami koupit. A není to jenom můj názor, ale vedení je to očividně jedno, protože se nic nezměnilo k lepšímu od předchozích dvou let. A u atrakcí jsem taky nabyla dojmu, že je otravujeme . Děti si zaslouží asi jiný přístup.
Reakce SkvěléČesko.cz
Krásný den, Marcelo,
děkujeme Vám za podrobnou zpětnou vazbu. Jsme moc rádi, že se dětem herna líbí a že si zde dokážou užít spoustu zábavy. Mrzí nás ale, že jste nebyla spokojená s obsluhou a občerstvením. Vaše připomínky předáme provozovateli, aby měl možnost situaci zlepšit. Vážíme si toho, že jste nám napsala, a věříme, že příště už bude návštěva příjemnější po všech stránkách. :) Za SkvěléČesko.cz Kristýna
Dobrý den, dnes jsem navštívila Tobogu Galaxii ve Zlíně. Byla to má druhá a poslední návštěva. Co se týče hrací plochy a atrakcí, tak sice patříte mezi ty nejlepší v okolí, ale bohužel Váš personál a jeho chování toto opravdu shazuje. Byla jsem tu se svými malými bratry a k obědu jsem jim chtěla objednat dvě jídla - to se bohužel vůbec nepodařilo. Vzhledem k tomu, že ani nevidím kolik platím nebo co paní markuje, nemůžu si kontrolovat zda nedělá chybu, kterou dnes udělala. Jedno jídlo namarkovala dokonce 3x, čehož jsem si všimla právě při vyzvedávání objednávky, kdy jsem místo dvou talířů dostala pět. V tento moment jsem se snažila situaci řešit a jídlo, které jsem si NEOBJEDNALA, jsem chtěla reklamovat. Paní za kasou mi řekla, že mám smůlu, že jídlo "odsmažit" nemůže a že mi to zabalí. Jídlo tedy zabalila, položila na stůl, odešla a více to raději neřešila - prostě ať si s tím dělám co chci. Co tohle je za jednání? Chybu při markování udělala ona a pokud si není jistá, co jsem si objednala, měla by se zeptat znovu nebo mi alespoň ukázat, co markuje. Platit za její chybu tolik peněz? V dnešní době šílenost. A proto je toto moje poslední návštěva.
Reakce SkvěléČesko.cz
Krásný den, Terezo,
děkujeme za hodnocení. Již jsem předala vedoucímu pobočky. Věřím, že další návštěvy budou již v pořádku. :) Za SkvěléČesko.cz Týna
Abychom Vám mohli co nejvíce zpříjemnit cestu k zábavě potřebujeme využít Cookies. Díky nim vám můžeme nabídnout ty nejvhodnější aktivity a také usnadnit cestu k nákupu.
Cookies jsou malé textové soubory, které jsou po návštěvě webové stránky umístěny ve vašem počítači či telefonu. Díky tomuto vám můžeme zjednodušit práci s webovými stránkami a nabízet vám zážitky podle toho, co opravdu hledáte. Umožnují také přizpůsobit webovou stránku vašim potřebám a dopřát vám komfortní prohlížení.
Cookies neslouží k uchovávání osobních ani citlivých údajů.