0

Reklamace

Našim cílem je poskytnout Vám co nejlepší a nejkvalitnější služby. Někdy se však stane, že člověk míní a život mění, proto jsme připraveni postarat se o Vás za každé situace.

V případě potíží přímo v místě aktivity nás kontaktujte na speciální telefonické lince, uvedené v e-mailu s potvrzením objednávky. Vzniklou situaci budeme řešit okamžitě.

Pokud nám nebo našim partnerům něco nepovedlo a Vy jste nebyli s poskytnutou službou spokojeni, je nezbytné, abyste nám o tom dali vědět nejpozději do 5 dnů od uskutečnění aktivity.

Vyplňte prosím tento jednoduchý formulář, abychom mohli Vaši reklamaci co nejrychleji posoudit a vyřešit:

ČÍSLO VSTUPENKY
E-MAIL
TELEFON
CO SE STALO?
Vyberte možnost
POPIŠTE CO A JAK SE STALO

Ozveme se Vám co nejdříve zpět. Pokud Vám nebude do několika minut doručen potvrzovací e-mail o přijaté reklamaci, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem na reklamace@skvelecesko.cz.

Používáme cookies, aby SkvěléČesko.cz bylo skvělé :)

Abychom Vám mohli co nejvíce zpříjemnit cestu k zábavě potřebujeme využít Cookies. Díky nim vám můžeme nabídnout ty nejvhodnější aktivity a také usnadnit cestu k nákupu.

Cookies jsou malé textový soubor, který je po návštěvě webové stránky umístěn ve vašem počítači či telefonu. Díky tomuto vám můžeme zjednodušit práci s webovými stránkami a nabízet vám zážitky podle toho, co opravdu hledáte. Umožnují také přizpůsobit webovou stránku vašim potřebám a dopřát vám komfortní prohlížení.

Cookies neslouží k uchovávání osobních ani citlivých údajů.

Cookies, které používáme:
Přijmout vybrané