PŘIHLÁSIT SE
0

Reklamace

Našim cílem je poskytnout Vám co nejlepší a nejkvalitnější služby. Někdy se však stane, že člověk míní a život mění, proto jsme připraveni postarat se o Vás za každé situace.

V případě potíží přímo v místě aktivity nás kontaktujte na speciální telefonické lince, uvedené v e-mailu s potvrzením objednávky. Vzniklou situaci budeme řešit okamžitě.

Pokud nám nebo našim partnerům něco nepovedlo a Vy jste nebyli s poskytnutou službou spokojeni, je nezbytné, abyste nám o tom dali vědět nejpozději do 5 dnů od uskutečnění aktivity.

Vyplňte prosím tento jednoduchý formulář, abychom mohli Vaši reklamaci co nejrychleji posoudit a vyřešit:

ČÍSLO VSTUPENKY
E-MAIL
TELEFON
CO SE STALO?
Vyberte možnost
POPIŠTE CO A JAK SE STALO

Ozveme se Vám co nejdříve zpět. Pokud Vám nebude do několika minut doručen potvrzovací e-mail o přijaté reklamaci, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem na reklamace@skvelecesko.cz.

Potřebujete poradit? Ozvěte se
+420 606 078 241
každý den 8:00 - 20:00
Napsali o nás
15. 6. 2021
Chcete si splnit podnikatelský sen? Cestovní ruch není mrtvý
přečíst článek
30. 4. 2021
Založili startup v turismu, když svět zamrznul. Skvělé Česko nabídne aktivity, které byste jinak minuli
přečíst článek