Reklamace

Našim cílem je poskytnout Vám co nejlepší a nejkvalitnější služby. Někdy se však stane, že člověk míní a život mění, proto jsme připraveni postarat se o Vás za každé situace.

V případě potíží přímo v místě aktivity nás kontaktujte na speciální telefonické lince, uvedené v e-mailu s potvrzením objednávky. Vzniklou situaci budeme řešit okamžitě.

Pokud nám nebo našim partnerům něco nepovedlo a Vy jste nebyli s poskytnutou službou spokojeni, je nezbytné, abyste nám o tom dali vědět nejpozději do 5 dnů od uskutečnění aktivity.

Vyplňte prosím tento jednoduchý formulář, abychom mohli Vaši reklamaci co nejrychleji posoudit a vyřešit:

ČÍSLO VSTUPENKY
E-MAIL
TELEFON
CO SE STALO?
Vyberte možnost
POPIŠTE CO A JAK SE STALO

Ozveme se Vám co nejdříve zpět. Pokud Vám nebude do několika minut doručen potvrzovací e-mail o přijaté reklamaci, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem na reklamace@skvelecesko.cz.

Potřebujete s něčím pomoci? Jsme tady pro Vás.
+420 606 078 241
každý den 9:00 - 18:00
Sledujte, co se kde děje
Budeme Vás informovat nejen o nových aktivitách, ale také o akčních nabídkách v okolí.
Odesláním vyjadřujete souhlas se zasíláním novinek.